Horiacare.nl | Klachten
16550
page-template-default,page,page-id-16550,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Klachten

Klachtenregeling

Onze medewerkers doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zij zijn pas tevreden als u tevreden bent! Alleen wanneer u uw klacht bespreekbaar maakt, kunnen verbeteringen in gang worden gezet. Horia Care zal altijd met u naar een oplossing zoeken. Wanneer een klacht niet in overleg naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een beroep doen op de onafhankelijke klachtencommissie.

 

U kunt telefonisch of per e-mail (info@horiacare.nl) een klacht indienen.

 

Indien de klager zich niet voldoende gehoord voelt of aangeeft niet tevreden te zijn met de afwikkeling van de klacht, is het mogelijk de klacht extern in te dienen, ook kan de klager direct de klacht extern indienen.

 

Horia Care is aangesloten bij SPOT hier is de externe klachtenregeling dan ook ondergebracht. Die zal dan de klacht geheel onafhankelijk (opnieuw) in behandeling nemen.

U kunt de Klachtenfunctionaris bereiken via: klacht@verenigingspot.nl